Nieuwjaarsconcert 07012018

Nieuwjaarsconcert 7 januari 2017

Op 6 januari om 10.30 ’s morgens beginnen de voorbereidingen in de Binding. De bouwploeg begint met het opbouwen van het podium. De opkomst is groot, het zal dus een beetje passen en meten worden, maar er is voldoende vertrouwen en ervaring om te weten dat het goed gaat komen.

’s Middags om 13.15 begint de generale repetitie. We zingen alle liedjes waar nog “lastige” stukjes in zitten en oefenen ook nog een keer met Dockside, die samen met ons drie nummers gaan doen. Ook wordt de generale repetitie gebruikt als sound-check.

Zondag gaat om 14.00 de zaal open. Het is uitverkocht. Er staan al ruim voor die tijd mensen in de hal te wachten om naar binnen te mogen. Als de deur dan uiteindelijk opengaat worden de bezoekers ontvangen met een versnapering.

Als om half drie Conquest of Paradise wordt ingezet gaat het doek open en worden we met applaus ontvangen. Het gaat allemaal goed en uit de reacties achteraf blijkt dat we er schitterend bij staan. Ook de optredens van Dockside en André Vrolijk worden positief ontvangen. Hoogtepunt hierbij was het optreden van Anja samen met André met de vertolking van “Amsterdam huilt”.

Als we aan het eind van de voorstelling een staande ovatie krijgen blijkt dat we weer een schitterende voorstelling hebben neergezet met z’n allen. En uit de belangstelling en reacties dat we trots op onszelf kunnen/mogen zijn.

Peter Groot

Klik hier om naar het foto-album te gaan.

Scroll Up
error: Content is protected !!