Concert Petra Berger en HLK wederom verplaatst

Helaas….. ons jubileumconcert met medewerking van topzangeres Petra Berger wordt wederom verplaatst. En het is nog niet duidelijk hoe lang het uitstel gaat duren.
Door Corona en ziekte, hebben we veel te weinig tijd (gehad) om een mooi programma voor te bereiden.

En het moge duidelijk zijn: Het Langedijker Koor gaat voor kwaliteit, wij willen ons publiek een onvergetelijke voorstelling bezorgen!
Dus gaan wij keihard aan het werk om een top-concert te kunnen organiseren!
Houd de website en de plaatselijke media in de gaten, want zodra het kan gaan we ervoor!

Heeft u al kaarten! Of al kaarten besteld? Deze blijven geldig! Maakt u geen gebruik meer van de gekochte kaarten, laat het ons weten (wel jammer want het wordt mooi!)
Zodra er een nieuwe datum bekend is, kunt u bij enkele plaatselijke detailhandels in Langedijk kaarten kopen (deze worden nog bekend gemaakt).

Of bij onze penningmeester Erna de Lange: via de website: www.hetlangedijkerkoor.nl

Concert Petra Berger en HLK wederom verplaatst