Wie zijn wij.

Ons koor is in 1999 opgericht en bestaat dus al 25 jaar! In het begin gestart als “Smartlappen Koor” maar na een aantal jaren is besloten een nieuwe weg in te slaan.

Wij zingen Nederlandstalig maar ook veel Engels en soms zelfs Italiaans, Duits en Russisch. Kortom voor elk wat wils!

Onze doelstelling is:

• Lekker samen zingen
  • Een mooie balans creëren tussen de verschillende stem soorten
  • Regelmatig vernieuwen van ons repertoire (inmiddels meer dan 70 liedjes)
  • Optreden voor een zo breed mogelijk publiek.

We repeteren iedere dinsdagavond van 20.00 uur tot 22.00 uur in de Trefpuntkerk te Broek op Langedijk, waar we na afloop van de repetitie onder het genot van een drankje de oefenavond nog eens grondig evalueren. Zingen is gezond, het ontspant en maakt je blij! Nieuwsgierig geworden naar “Het Langedijker Koor”, neem rustig de tijd en bekijk de hele website. Wilt U ons iets vertellen of wilt U iets over ons lezen, bekijk dan eens onze Nieuws pagina.

Op dit moment zitten wij erg verlegen om Bassen en Tenoren! Dus kom vooral eens gezellig langs op onze oefenavond om sfeer te proeven en met ons mee te zingen! Interesse? mail ons op bestuurhlk@gmail.com

Scroll Up
error: Content is protected !!