Streekmarkt Wijndomein Koen 11092016

Streekmarkt bij wijndomein De Koen.

Op zondag 11 september was er alweer het eerste optreden van het koor in het nieuwe seizoen. Met nog 2 optredens in de maand september voor de boeg, was de aftrap deze keer bij wijndomein De Koen, waar we twee keer een half uur een gedeelte van ons vrolijke repertoire hebben laten horen.

Vanwege het prachtige weer waren er veel bezoekers en was het ‘beregezellig’.
Ook konden we door het mooie weer in de open lucht optreden en dat is best leuk. Voor het geluid niet helemaal een voordeel want door het gebruik van de boxen richting het koor, was het met name voor de pauze moeilijk om de verschillende partijen te horen. Gelukkig hebben de bassen veel ervaring en wisten ze dit euvel aardig te camoufleren. Vooral bij ‘Laat me’ en ‘Californië Dreaming’, waar de bassen de tenoren volgen was dat knap lastig.

Het publiek reageerde positief, zong regelmatig mee en zorgde voor een goede sfeer. Roy was de opperstalmeester en praatte het geheel op een leuke manier aan elkaar.

De zon, warmte en het zingen zorgde voor droge kelen en die moesten natuurlijk gesmeerd worden. Nou dat is aardig gelukt, want er was niet alleen een wijnproeverij van verschillende wijnen, maar ook bier. Hierin geen keuze, maar best lekker zo te zien aan de grote afname.

Al met al een leuk optreden op een leuke locatie. Op naar het kermisoptreden.

Henk de Groot.

Klik hier om naar het fotoalbum te gaan.

Scroll Up
error: Content is protected !!