Meezingconcert De Rijp 29122015

Dinsdag 29 december waren we uitgenodigd door het Eilandpolderskoor om te komen zingen in de Sporthal De Oosterven. Het basketbalveld was omgetoverd in een gezellige zanglocatie met 2 bars, lange tafels met banken en een toneel.
Voor de gelegeP1070750=nheid was een dubbeldekkerbus ingehuurd. Dat alleen al was een feestje op zich.
Bij aankomst kregen we een muntje voor koffie of thee.

Na een hartelijk woord van welkom beet het Rijper Koor de spits af. Daarna waren wij aan de beurt. Het ging als een trein.
Na de pauze moesten we nog een keer zingen. Dit keer stonden er vrij nieuwe nummers op het repertoire. Best spannend! Maar we zongen de sterren van de hemel en kregen het publiek stil.

Na afloop heb ik van diverse mensen complimenten gekregen, zelfs van mijn dochter, die in De Rijp woont en ons voor de eerste keer hoorde zingen.

Na nog een half uurtje borrelen gingen we weer huiswaarts met de bus.

Al met al een geslaagde avond.

Groeten van Ans Glas

Klik hier voor het fotoalbum.